Własne treści w e-mailach wysyłanych do Klientów

Utworzono: 2012-11-02
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-10
Liczba odwiedzin posta: 3255

Fakturownia daje Użytkownikom możliwość przesyłania dokumentów e-mailem o domyślnej treści. Są jednak osoby, które wolałyby same decydować o tym, co znajdzie się w takich wiadomościach. To właśnie dla nich w Fakturowni wprowadzono możliwość samodzielnego zarządzania treściami e-maili. 

Aby to zrobić:

  • przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem 
  • zmień opcję domyślny szablon e-maila na opcję własny szablon e-maila

 
  • zedytuj treść e-maila według własnego uznania > Zapisz
Od tego momentu każdy wysyłany do Twoich Klientów e-mail będzie o tej samej - wygenerowanej przez Ciebie - treści.


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz