Jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookies / ciasteczka w przeglądarkach (Chrome, Firefox, Safari , Edge, Opera)?
Ostatnia aktualizacja: 2025-08-19
Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookies w najpopularniejszych przeglądarkach.
Spis treści artykułu:
Google Chrome
- Kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu i wybierz Usuń dane przeglądania
- Wybierz przedział czasowy (np. ostatnie 4 tygodnie)
- Zaznacz: Pliki cookie i inne dane witryn i Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej
- Kliknij Usuń dane
Mozilla Firefox
- Kliknij ikonę trzech poziomych pasków w prawym górnym rogu i wybierz Historia
- W menu kliknij w Wyczyść historię przeglądania...
- W sekcji Czyszczenie danych przeglądania i ciasteczek
- Wybierz przedział czasowy (np. wszystko)
- Zaznacz: Ciasteczka i dane witryn i Pliki i strony w tymczasowej pamięci podręcznej
- Kliknij Wyczyść
Safari
- Uruchom przeglądarkę Safari na swoim Macu, w lewym górnym rogu ekranu kliknij Safari
- Z rozwijanego menu wybierz opcję Wymaż historię...
- Wybierz zakres czasu do usunięcia np. Ostatnia godzina, Dzisiaj, Dzisiaj i wczoraj lub Cała historia
- Kliknij przycisk Wymaż historię, aby potwierdzić

Microsoft Edge
- Uruchom przeglądarkę Microsoft Edge.
- W prawym górnym rogu kliknij ikonę z trzema poziomymi kropkami
- Z rozwijanego menu kliknij Usuń dane przeglądania
- W sekcji Zakres czasu kliknij rozwijaną listę i wybierz, np.: Ostatnia godzina, Ostatnie 24 godziny, Ostatnie 7 dni, Ostatnie 4 tygodnie, Cały czas
- Upewnij się, że zaznaczone są: Pliki cookie i inne dane witryn i Buforowane obrazy i pliki
- Na dole kliknij niebieski przycisk Wyczyść teraz, aby potwierdzić usunięcie danych
Opera
-
Uruchom przeglądarkę Opera na swoim komputerze
-
Kliknij ikonę czerwonego logo Opery w lewym górnym rogu okna
-
Z rozwijanego menu kliknij Historia, a następnie wybierz opcję Wyczyść dane przeglądania…
-
W oknie Wyczyść dane przeglądania w polu Zakres czasu wybierz: Ostatnia godzina, Ostatnie 24 godziny, Ostatnie 7 dni, Ostatnie 4 tygodnie, Od początku
-
Upewnij się, że zaznaczone są opcje: Pliki cookie i inne dane witryn i Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej
Na dole kliknij przycisk Wyczyść dane, aby potwierdzić
Sprawdź również:
Blokada ekranu
Jak sprawdzić aktywność na koncie?
Inbox - skrzynka odbiorcza na wydatki
Jak znaleźć starsze/historyczne dokumenty na koncie?
Potwierdzenie wysłania faktury
Powrót
Dodaj komentarz