Jak działa panel dla Twoich klientów?

Utworzono: 2012-03-14
Ostatnia aktualizacja: 2019-11-13
Liczba odwiedzin posta: 7992

Dzięki Panelowi Klientów, Twoi klienci mogą wejść na specjalną stronę z listą wystawionych dla nich faktur oraz statusami ich płatności. Pozwala to w prosty i szybki sposób dać klientom podgląd wszystkich faktur dla nich wystawionych.

Aby aktywować Panel Klienta należy:

1. w menu "Ustawienia -> Ustawienia konta" zaznaczyć opcję: "Włącz Panel Klienta"

2. Wejść w szczegóły klienta i kliknąć "Link do panelu klienta"

3. Link nowo otwartej strony przesłać klientowi. Klient klikając na ten link uzyska stronę, na której będzie lista wszystkich wystawionych dla niego faktury wraz ze statusami płatności.

Bezpośrednio na stronie panelu klienta ( liście faktur ) można dokonać płatności za zaległe faktury. Strona z fakturami dla danego klienta wygląda następująco: 



Przycisk "Opłać fakturę" pojawi się wtedy gdy w zakładce Ustawienia> Płatności online będziemy mieli zdefiniowanego przynajmniej jednego dostawcę płatności. 



Powrót


Komentarze

marcin
marcin
Odpowiedź główna   aby wyłączyć Panel , należy odznaczyć opcję: Ustawienia > Ustawienia konta > Włącz Panel Klienta

2014-03-20 14:35

Zgłoś naruszenie zasad

Karol Witek
k.witek@tarendo.pl
Witam,

czy można wstawiać link do panelu klienta jako zmienną w szablonie wiadomości?

Pozdrawiam
Karol

2014-07-14 16:25

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Od początku tego tygodnia wprowadziliśmy możliwość zastosowania zmiennej (zamienianej na link do panelu klienta) w szablonie wiadomości e-mail. Oto zmienne:
{{client_panel_view_url}} - client panel view url
{{client_panel_view_link}} - client panel view link

Oczywiście, wcześniej należy włączyć panel klienta wchodząc w zakładkę Ustawienia >Ustawienia konta> Twoje konto > Inne zaznaczając check box "Włącz panel klienta".

2014-08-26 10:39

Zgłoś naruszenie zasad

ubi257890
biuro@mimomento.pl
Czy istnieje możliwość ustawienia panelu klienta w języku angielskim?

2015-02-10 12:19

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Po zakończeniu nawiasów klamrowych proszę dopisać komunikat ?lang=en Panel klienta powinien zmienić wersję językową.

2015-02-11 16:51

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Michał
Czy istnieje możliwość dodania własnego logo do panelu, lub zmianę jego wyglądu?

2017-11-23 16:17

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
program nie posiada takiej funkcjonalności.

Pozdrawiam,
Piotr

2017-11-23 16:29

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Michał
Witam.Mam pytanko :) Czy przez PayU.pl Klient może opłacić fakture w Koronach Szweckich. Przelew będzie zagraniczny na Polskie konto walutowe SEK. Jaki jest koszt takiego przelewu? I kto te koszty ponosi? Pozdrawiam Michał

2018-01-15 00:36

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
dziękuję za zgłoszenie, a to już pytania do serwisu Pay Pal, o ile u nas w systemie można wystawić fakturę z przeliczeniem na korony Szwedzkie, to już możliwość opłaty oraz koszty tych opłat należą do serwisu płatniczego.

2018-01-15 08:37

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Monika Ścisłowska
Dzień Dobry,
czy istnieje możliwość ściągnięcia bazy klientów z przypisanym linkiem do panelu klienta?
Pozdrawiam

2018-05-09 14:56

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
w przewidzianym przez system eksporcie danych Klientów nie ma rubryki odpowiadającej linkom do panelu Klienta.

Pozdrawiam,
Piotr

2018-05-09 15:45

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Radek
Jak można samodzielnie nazwać panel klienta, aby nie trzeba było korzystać ze skomplikowanej, losowej nazwy ?

2019-11-13 14:04

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, nie ma możliwości w systemie ustalenia własnej nazwy panelu klienta.
Obecnie nie jest planowane dodanie takiej aktualizacji w systemie.
Pozdrawiam,
Piotr

2019-11-13 14:41

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz