Czy moje dane w Fakturowni są bezpieczne?
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-10
W dobie informatyzacji bezpieczeństwo danych jest kluczową kwestią nie tylko dla przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dla osób prywatnych.
Stąd też, dbając o zapewnienie najwyższej jakoci świadczonych usług, Fakturownia stawia na najlepsze zabezpieczenia danych - tak przetwarzanych, jak i powierzonych do przetwarzania.
Bezpieczeństwo
Fakturownia posiada zabezpieczenia na wzór systemów bankowych. Dostęp do konta Użytkownika jest możliwy wyłącznie po wpisaniu przez niego loginu i hasła, a sam program jest szyfrowany i zabezpieczony certyfikatem SSL. Aby zapewnić naszym użytkownikom pweność bezpiecznego korzystania z systemu nieustannie dostarczamy informacji o bezpiecznym logowaniu i przestrzegamy przed praktykami hakerskimi w naszej Bazie Wiedzy, na blogu oraz na stronie internetowej, a także implementujemy funkcje, dzięki którym zabezpieczysz swoje konto — wśród nich dostęp do konta tylko z określonych adresów IP oraz podwójna autentykacja logowania.
Dostęp do danych
Dostęp do danych posiada niewielu pracowników Fakturowni i każda z tych osób ma podpisaną umowę o zachowaniu poufności oraz jest upoważniona do dostępu do danych jedynie w niezbędnych zakresach. Ty również masz wpływ na to, czy udostępniasz dane zgromadzone na koncie obsłudze technicznej Fakturowni - bez udzielenia czasowego dostępu do danych dział supportu nie będzie miał wglądu do danych zgromadzonych na Twoim koncie w systemie. Wszelkie przedsiębiorstwa, z którymi współpracujemy, są przez nas zweryfikowane i posiadamy podpisane z nimi umowy powierzenia przetwarzania danych. Informacje na ten temat znajdziesz w Regulaminie usługi w części Postanowienia dotyczące powierzenia przetwarzania danych.
Kopia zapasowa
Kopia zapasowa danych tworzona jest na bieżąco, dzięki temu nawet w przypadku awarii Twoje dane nie zostaną utracone.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych w systemie znajdziesz w artykule Bezpieczne fakturowanie, a każde pytanie dotyczące bezpieczeństwa danych możesz do nas skierować na adres: info@fakturownia.pl lub abi@fakturownia.pl
Powrót
Komentarze
Przemysław
2017-03-15 12:51
Michał
2017-08-21 08:32
michalb
uprzejmie informuję, że serwery należą do firmy Amazon.
Ich miejsce lokalizacji to Irlandia.
Jak to zostało nadmienione we wcześniejszej korespondencji, jest możliwość odzyskania utraconych danych z backupu.
W przypadku gdy klient wykasował dane (niezależnie od ich ilości), jest pobierana jednorazowa opłata 199 zł netto.
Pozdrawiam,
2017-08-22 13:50
DA
2017-11-30 15:06
michalb
informuję, że dając użytkownikowi dostęp do danego działu, rzeczywiście istnieje możliwość zablokowania zmiany numeru konta bankowego. Pozostałe dane są możliwe do edycji.
Na chwilę obecną nie ma innych ograniczeń niż te, które znajdują się z w zakładce "Użytkownicy i uprawnienia" (Ustawiania > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia) (link).
Pozdrawiam,
2017-12-01 09:59
DA
2017-12-01 11:40
michalb
Aktualna opcja związana jest z ogólnym funkcjonowaniem systemu, który umożliwia edycję większości elementów na poszczególnych dokumentach.
Pozdrawiam,
2017-12-01 12:29
Patrycja
czy jeśli w fakturowni przechowuję dane osobowe, np. pesel, muszę zgłosić zbiór do GIODO?
pozdrawiam
2018-01-04 11:44
michalb
przysyłam link z informacjami dot. zgłaszania danych do GIODO.
Pozdrawiam,
2018-01-09 09:05
greg
2020-05-24 14:34
michalb
Informujemy, że poprzez akceptację regulaminu na stornie https://fakturownia.pl/regulamin określającego m. in. zakres i sposób przetwarzania danych osobowych, dane osobowe użytkownika przetwarzane są tylko w celu i zakresie niezbędnym do świadczenia usługi, z której Państwo korzystacie.
W kwestii dotyczącej umowy powierzenia i przetwarzania danych osobowych zawiera się w naszym systemie właśnie poprzez akceptacje regulaminu. Regulamin do akceptacji jest dostępny na naszej stronie od 22 maja 2018.
Nie ma konieczności zatem podpisywania kolejnej wersji umowy tego typu.
Obecnie wystarczy poświadczenie zawarcia umowy powierzenia i przetwarzania danych, które oczywiście można od nas uzyskać. Oczywiście jeżeli odpowiada Państwu takie rozwiązanie.
W celu otrzymania pisemnego potwierdzenia zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych z naszym Serwisem uprzejmie prosimy wejście w zakładkę
Ustawienia>Ustawienia konta> Bezpieczeństwo i kliknąć na przycisk o nazwie RODO - poświadczenie zawarcia umowy.
Po kliknięciu w przycisk pojawi się formularz zgłoszeniowy.
W formularzu będzie trzeba potwierdzić dane firmy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania firmy. Ważnym jest aby dołączyć w formie skanu lub pdf wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego bądź Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (nie starszego niż 3 miesiące) pobranego za pomocą strony (odpowiednio dla wyciągów KRS oraz dla CEIDG) , zawierającego dane rejestracyjne Państwa firmy Powyższy dokument jest konieczny do weryfikacji poprawności danych podmiotu, któremu zostanie udostępnione pisemne potwierdzenie zawarcia umowy.
Michał Borkowski, e-mail: michal.borkowski@fakturownia.pl
Michał Borkowski
--
Michał Borkowski
e-mail: michal.borkowski@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl
2020-05-26 15:38
Dominik
2020-07-14 18:02
michalb
system pozwala wystawiać faktury dla różnych podmiotów. Wygląd dokumentów zależy od preferencji wystawiającego. Proszę o doprecyzowanie zapytania, podanie przykładu, ew. zrzutu ekranu i wysłanie na adres mailowy: info@fakturownia.pl
Pozdrawiam,
Michał.
2020-07-21 11:36
Dodaj komentarz