Faktury za abonament w Fakturowni - gdzie je znaleźć?

Utworzono: 2016-06-06
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-05
Liczba odwiedzin posta: 14400

Faktury za abonament opłacony w Fakturowni są automatycznie wysyłane na adres e-mail konta danego klienta, który dokonał płatności. Czasami zdarza się, że wiadomość z załączoną fakturą trafia do innego folderu. Jeśli wiadomości z fakturą nie ma w folderze głównym, sprawdź folder SPAM. Faktury powiązane z kontem możesz pobrać również bezpośrednio z poziomu konta. W tym artykule wskażemy, skąd możesz pobrać faktury za zakupione usługi, jeśli nie są one dostępne z poziomu Twojej skrzynki pocztowej. 
Instrukcja

Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.

 

Gdzie na koncie dostępne są do pobrania faktury za abonament?


Jeżeli z jakiegoś powodu np. usunięty mail z fakturą za abonament lub brak wiadomości na skrzynce odbiorczej, nie możesz znaleźć e-maila z fakturą za zakupioną usługę, możesz z łatwością pobrać fakturę z poziomu swojego konta w Fakturowni.

Aby pobrać fakturę: 
  • przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto na swoim koncie; 

    Panel główny systemu Fakturowania z widocznymi opcjami tworzenia dokumentów i menu ustawień konta w prawym górnym rogu.

  • znajdź rubrykę Typ konta, gdzie dostępna jest informacja o aktywnym planie oraz do kiedy jest on ważny;
  • kliknij frazę Faktury za Fakturownię

    Panel ustawień konta w systemie Fakturowania z opcjami przedłużenia abonamentu, zmiany typu konta i pobrania faktur za abonament za pomocą opcji Faktury za Fakturownie.

  • system wyświetli panel z fakturami, które są powiązane z Twoim kontem, skąd możesz pobrać wybraną fakturę.
 
Sprawdź działanie systemu korzystając z interaktywnej instrukcji

Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.

Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.

Sprawdź również: 
Sprawdź także film instruktażowy na naszym kanale YouTube


 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
anonim
Taka odpowiedź marnuje mój cenny czas. Chyba łatwiej było dołączyć tą fakturę.
Pozdrawiam
Beata Chrościcka

2023-06-26 12:44


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

faktury za abonament przesyłane są po zaksięgowaniu się płatności na adres mailowy przypisany do właściciela konta.

Widoczność faktur z poziomu konta, opisana ww. artykule, pozwala uzyskać do nich dostęp, jeśli przesłana przez nas wiadomość zagubi się, trafi do spamu lub sam dokument zostanie zagubiony.

Po kliknięciu opcji 'Zobacz swoje faktury za abonament' mogą Państwo uzyskać dostęp do wszystkich faktur wystawionych przez nas dla danego konta, bez konieczności dodatkowego kontaktu z supportem systemu.

Pozdrawiam
Milena

2023-06-26 13:02


Avatar sugester medium
Oles Pominchuk
Dla czego niema na panelu opcji faktury za fakturowanię.

2024-04-12 18:59


Avatar sugester medium
Oles Pominchuk
Wyślijcie mi tą fakturę za fakturowanię albo kontakt do osoby która to ogarnia

2024-04-12 19:03


milenasz
milenasz
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

faktury wysyłane są na adres e-mail przypisany do właściciela konta po zaksięgowaniu się płatności.

Jeśli opcja Faktury za Fakturownie nie jest widoczna po przejściu do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta może to oznaczać, że do konta nie jest jeszcze podpięta żadna faktura. W momencie, gdy system wystawi fakturę, pojawi się opcja wyświetlenia dokumentów.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Milena

2024-04-15 09:44


Dodaj komentarz