Paragony.pl 2.5.1 – moduł do wydruków fiskalnych – instalacja i czynności poinstalacyjne
Ostatnia aktualizacja: 2024-12-12
Paragony.pl by Fakturownia to moduł fiskalny, który umożliwia wygodny wydruk paragonu lub faktury z dowolnego urządzenia bezpośrednio z konta w Fakturowni.
Już wkrótce moduł pozwoli też na wystawianie e-paragonów w naszym własnym HUBie e-paragonowym. Więcej informacji znajdziesz na stronie paragony.pl.
Jest kompatybilny z systemami Windows i mac OS oraz zintegrowany z różnymi urządzeniami do wydruku dokumentów fiskalnych.
Aktualny moduł fiskalny integrujący drukarkę fiskalną z Fakturownią to Paragony.pl (dawniej Fiskator) w wersji 2.5.1.
Moduł Paragony.pl posiada możliwość komunikacji drukarki fiskalnej przez USB oraz – dodatkowo – przez Wi-Fi lub Ethernet.
Jeśli korzystasz już ze starszej wersji tego modułu, możesz zmienić go na nowszą wersję, a jeśli nie – od razu zacząć korzystać z wersji 2.5.1.
Więcej informacji na temat modułu Paragony.pl znajdziesz na dedykowanej stronie Fakturownia - Paragony.pl (dawniej Fiskator) moduł do drukarek fiskalnych.
30 dniowy okres testowy Paragony.pl aktywowany jest automatycznie po pierwszym połączeniu z kontem w Fakturowni.
Aplikację możesz pobrać bezpośrednio ze swojego konta w Fakturowni lub wypełniając formularz na wskazanej wyżej stronie. Po przesłaniu formularza drogą mailową otrzymasz linki do instalacji oraz instrukcję konfiguracji.
Jak pobrać aplikację Paragony.pl z poziomu konta?
Aby pobrać moduł Paragony.pl:
- przejdź do zakładki Ustawienia > Integracje i dodatki > Dodatki > Moduł Paragony.pl;
- korzystając z dedykowanych przycisków, pobierz plik instalacyjny na system, z którego korzystasz.
W celu aktywowania wydruków fiskalnych w Fakturowni:
- przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto;
- następnie przejdź do sekcji Inne na dole strony i zaznacz checkbox przy opcji Druk na drukarce fiskalnej;
- zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz;
- następnie przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Sposoby wyliczania;
- zaznacz checkbox przy opcji Drukuj paragony zgodnie z ustawieniami kasy fiskalnej;
- zmiany zatwierdź klikając na dole przycisk Zapisz.
Czynności poinstalacyjne - konfiguracja modułu
Po zainstalowaniu najnowszej wersji modułu, przejdź w aplikacji do zakładki Konfiguracja.
W polu Kod autoryzacyjny API wprowadź token API z prefixem konta w Fakturowni w zapisie token/prefix np. mM5mmmM6MMMMMmMMMmMM/nazwakonta. Kod autoryzacyjny API możesz wygenerować w zakładce Ustawienia > Drukarki fiskalne na swoim koncie w Fakturowni. Dostęp do tej zakładki mają tylko użytkownicy z rolą Właściciel konta i Administrator.
W rubryce Port w zależności od sposobu połączenia drukarki:
- w przypadku połączenia przy pomocy kabla USB - wybierz Port COM;
- w przypadku połączenia przez Wi-Fi - wybierz tę opcję z listy, a następnie w rubryce Adres IP oraz port drukarki wpisz adres IP i port, na którym pracuje drukarka. Dane należy wpisać w postaci IP:port.
Jeśli nie wiesz jak znaleźć te dane, sprawdź instrukcję swojej drukarki - ścieżka różni się w zależności od modelu/producenta drukarki.
Należy pamiętać, iż niezależnie od sposobu połączenia drukarki, w ustawieniach drukarki musi być wybrany protokół Thermal lub Posnet (w przypadku drukarek Novitus, protokół Novitus zgodny). Jeśli drukarka pracuje na innym protokole komunikacji, Paragony.pl nie będzie mógł nawiązać połączenia.
Na stronie Konfiguracji znajdziesz też ustawienia funkcji Autostartu - Połącz automatycznie i Uruchom aplikację przy starcie systemu, które możesz opcjonalnie aktywować. Więcej o opcjach Autostartu znajdziesz w artykule Autostart i automatyczne łączenie Paragony.pl z drukarką fiskalną.
Po zakończeniu konfiguracji i kliknięciu WŁĄCZ, Paragony.pl nawiąże połączenie z drukarką i kontem w Fakturowni. Aplikacja wyświetli stronę główną z informacjami o połączeniu.
Paragony.pl zapisuje drukarkę na koncie w Fakturowni w zakładce Ustawienia > Drukarki fiskalne. Domyślną nazwą drukarki wyświetlaną na koncie jest jej model i wersja wraz z UID. Nazwę drukarki możesz zmienić w Paragony.pl w rubryce Nazwa drukarki.
W rubryce Dodatkowy tekst na paragonie możesz opcjonalnie wpisać dodatkową treść drukowaną w dolnej części paragonu fiskalnego. Pole możesz edytować w trakcie aktywnego połączenia w Paragony.pl, przed wydrukiem kolejnych paragonów.
W rubryce Tekst na wyświetlaczu masz możliwość ustawienia danych wyświetlanych na wyświetlaczu drukarki. Możesz wybrać jedną z opcji: Czas i Data, Model i Wersja oraz Własny Tekst. W przypadku wyboru opcji Własny Tekst, poniżej pojawi się pole tekstowe na wpisanie treści wyświetlanej na wyświetlaczu. Po wybraniu opcji, aby ustawić ją na drukarce, kliknij Wyślij do drukarki.
Jak zlecić wydruk fiskalny dokumentu?
Jeśli konfiguracja modułu przebiegła pomyślnie, a w ramach ustawień Fakturowni aktywowałeś niezbędne funkcje, możesz teraz zlecić wydruk dokumentów.
W celu zlecenia wydruku fiskalnego, przejdź do zakładki Przychody > Paragony i wejdź w podgląd wybranego paragonu. Następnie z menu podręcznego ponad dokumentem wybierz Drukuj > Wydruk fiskalny.
W ramach jednego abonamentu Paragony.pl możesz połączyć wiele drukarek fiskalnych z jednym kontem w Fakturowni. Po prostu zainstaluj aplikację na różnych komputerach, do których podłączone będą drukarki fiskalne i nadaj im różne nazwy w Paragony.pl.
Paragony.pl na jednym komputerze może być połączony jednocześnie z tylko jedną drukarką fiskalną i jednym kontem w Fakturowni. W przypadku chęci połączenia z innym kontem / inną drukarką na tym samym komputerze, trzeba rozłączyć Paragony.pl i zmienić Port / Kod autoryzacyjny API w zakładce Konfiguracja.
Jeśli posiadasz wiele drukarek połączonych z jednym kontem w Fakturowni, po najechaniu na opcję Drukuj > Wydruk fiskalny, wybierz z listy drukarkę, na której chcesz dokonać fiskalizacji.
Drukarki zapisane na koncie w Fakturowni możesz przypisać do działów, aby ograniczyć Użytkownikom listę drukarek do wyboru i wyeliminować pomyłki związane z fiskalizacją paragonu na niewłaściwej drukarce. Więcej o opcji ograniczania drukarek do działów znajdziesz w artykule Ograniczanie drukarek fiskalnych do działów.
Modele drukarek testowane z aktualną i wcześniejszymi wersjami modułu fiskalnego (2.0-2.5.1)
- Posent Thermal - począwszy od wersji FV EJ (2013 r.)
- Posnet Thermal XL, XL2 Online
- Posnet Trio Online
- Posnet PosPay Online
- Posnet Temo Online
- Novitus Deon ( protokół Novitus zgodny)
- Elzab Cube ONLINE R
- Elzab Mera+ TE FV
- Elzab D10/MD01
- Elzab Zeta/ MD02
- Elzab Zeta Online/ MD009
- Emar Printo 57 TE
- Emar Tempo 3
Jeśli korzystałeś ze starszej wersji Paragony.pl i masz problem z jej aktualizacją lub posiadasz wiele stanowisk z zainstalowanym Paragony.pl i na niektórych z nich nie masz możliwości aktualizacji Paragony.pl do wersji 2.5.0 lub wyższej, sprawdź informacje poniżej:
- ze względu na wymagane aktualizacje, Paragony.pl od wersji 2.4.0 nie wspiera systemów Windows 7, 8 i 8.1. Wersje te już od dłuższego czasu nie są wspierane przez Microsoft, w związku z czym nie otrzymują aktualizacji, które mogą być wymagane do działania nowych wersji aplikacji, nie tylko Paragony.pl ale też innych programów.
Zachęcamy do aktualizacji swojego systemu operacyjnego, również ze względu na jego bezpieczeństwo. Od 2023-01-10 systemy te nie otrzymują już aktualizacji zabezpieczeń.
Jeśli nadal korzystasz z tych wersji systemu operacyjnego i chcesz korzystać z Paragony.pl, napisz do nas na helpdesk@fakturownia.pl. Otrzymasz ostatnią dostępną dla tych systemów wersję 2.3.8. - od wersji 2.5.0 Paragony.pl zapisuje drukarki fiskalne w Fakturowni, co pozwala na ograniczenie ich do działów. Wprowadzenie tej funkcji wymagało zmiany w zakresie komunikacji między Paragony.pl a Fakturownią. W związku z tym, jeśli korzystasz z Paragony.pl na wielu stanowiskach, na każdym z nich musisz zainstalować kompatybilne ze sobą wersje - 2.5.0 i nowsze, lub 2.4.0 i starsze.
Jeśli nie możesz zaktualizować aplikacji na wszystkich stanowiskach a na niektórych z nich zainstalowałeś już Paragony.pl 2.5.0, możesz powrócić do działania na starszych wersjach. W tym celu wejdź w Ustawienia > Drukarki fiskalne na swoim koncie w Fakturowni i usuń zapisane drukarki, następnie na wszystkich stanowiskach zainstaluj wersję 2.4.0 lub starsze.
Dowiedz się więcej o module fiskalnym Paragony.pl:
Błędy z wydrukiem fiskalnym i konfiguracji modułu Paragony.pl
Błąd "gettaddrinfo ENOTFOUND" w Paragony.pl
Druk paragonów fiskalnych
Pod jakim portem COM w systemie Windows podłączona jest drukarka fiskalna?
Ograniczanie drukarek fiskalnych do działów
Sprawdź również:
Paragon fiskalny VAT marża
Miesięczny raport fiskalny (RO) -ewidencja sprzedaży paragonowej w raporcie JPK_VAT
Paragony
Faktura do paragonu
Moduł OCR do zaczytywania skanów dokumentów kosztowych
Masz pytania? Wątpliwości? Sugestie, jak możemy dalej rozwijać Paragony.pl? Napisz do nas na helpdesk@fakturownia.pl.
Powrót
Komentarze
Joanna Białecka
2020-01-30 15:39
jarek
dziękuje za wiadomość. Informacja na to pytanie została udzielona w korespondencji mailowej. Dalszą korespondencja będzie prowadzona w tamtym wątku.
Pozdrawiam
2020-02-03 12:27
Marcin
2020-02-03 19:23
jarek
dziękujemy za przesłanie wiadomości. Odpowiedź na Państwa pytanie zostanie udzielona w korespondencji prowadzonej przez Państwa z innym operatorem w tej samej sprawie.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2020-02-07 12:35
Piotr
2020-07-06 20:28
jarek
tak, moduł umożliwia również przesłanie żądania wydruku na drukarce fiskalnej faktury. Możliwość samego wydruku zależna jest jednak również od możliwości drukarki fiskalnej.
Udostępniamy moduł fiskator dla potrzeba testów na okres 30 dni. W celu przetestowania modułu prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą mailową na adres mailowy info@fakturownia.pl podając w treści wiadomości adres mailowy konta, który służy do logowania, na którym będą odbywać się testy.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2020-07-08 14:53
Julita
2020-08-25 15:48
jarek
dziękujemy za przesłanie wiadomości. W celu sprawdzenia czy moduł będzie poprawnie działał z konkretnym modelem drukarki prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@fakturownia.pl z prośbą o moduł fiskator do testów podając adres mailowy konta, na którym będzie testowany.
Po otrzymaniu wiadomości przekażemy link do pobrania modułu wraz z instrukcją instalacyjną na okres 30 dni.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2020-08-27 14:24
Paweł
2020-08-29 14:06
jarek
do fiskalizacji paragonu konieczne jest posiadanie drukarki fiskalnej. Moduł fiskator umożliwia przesłanie żądania wydruku na drukarce fiskalnej dokumentu ,,Paragon" utworzonego w programie fakturownia.pl.
Więcej na temat samego modułu w linku do oferty: https://fakturownia.pl/drukarki-fiskalne
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2020-08-31 13:32
Jaroslaw Stadnik
2021-03-02 15:44
jarek
dziękujemy za informację. Państwa zgłoszenie w temacie trudności połączenia ze wspomnianą drukarką jest analizowane w zadaniu utworzonym na podstawie Państwa zgłoszenia w innej korespondencji.
Dalsze informację w zgłaszanej sprawie będą przekazane w odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję po otrzymaniu odpowiedzi od programisty analizującego zgłoszenie.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
2021-03-02 16:38
marek
2021-04-06 23:36
piotr.wajs
na ten moment moduł fiskalny nie obsługuje wydruków faktur marża ze stawkami F i G (zero techniczne).
Pozdrawiam,
Piotr
2021-04-07 08:15
Marta
2021-07-29 14:20
piotr.wajs
Dzień dobry,
na ten moment moduł fiskalny nie obsługuje wydruków faktur marża ze stawkami F i G (zero techniczne).
Pracę w tym zakresie są w planach. Początek prac przewidziany jest jeszcze w tym roku kalendarzowym.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-07-29 14:27
Michał Podbielski
Czy istnieje możliwość seryjnego zafiskalizowania faktur np z wybranej serii ?
2021-08-20 15:03
jarek
dziękuje za kontakt. Jeżeli Państwa pytanie odnosi się do drukowania dokumentów z określonej numeracji to po wyszukaniu odpowiedniego działu na liście faktur do którego ten wzór numeracji jest przypisany będą mogli Państwo po zaznaczeniu dokumentów na liście skorzystać z funkcji grupowego drukowania paragonów za (Drukuj > Drukuj paragon fiskalny )
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaje do dyspozycji.
2021-08-20 15:24
Marcin
2021-09-01 11:37
michalb
posiadamy możliwość wykorzystania urządzenia Pospay formy Posnet, ale tylko w obrębie drukowania paragonów fiskalnych przy użyciu modułu Fiskator. Nie oferujemy integracji z terminalem.
Pozdrawiam,
Michał.
2021-09-01 14:06
Marcin
2021-09-27 20:03
Kacper_Seta
proszę o informację, czy problem występuje zarówno na protokole Thermal jak i Posnet? Proszę zmienić protokół na drukarce fiskalnej i sprawdzić, czy wydruk uda się.
Jeśli problem nadal będzie występował, proszę przesłać zgłoszenie na info@fakturownia.pl, podając adres e-mail, na który założone jest konto w Fakturowni oraz załączając zrzut ekranu błedu i plik renderer.log, który można znaleźć w Fiskatorze w zakładce Rejestr zdarzeń -> Otwórz katalog.
Pozdrawiam
Kacper
2021-09-28 09:30
Rafał
2021-11-28 08:03
Kacper_Seta
Fiskator współpracuje z drukarkami fiskalnymi pracującymi na protokole Thermal lub Posnet.
Proszę zweryfikować, czy dana drukarka ma dostępny przynajmniej jeden z tych protokołów komunikacyjnych. Jeśli tak, będzie mogła współpracować z Fiskatorem.
Pozdrawiam
Kacper
2021-11-29 09:30
Polaczenie po WiFi w MacOS
2022-01-05 22:02
Sergiej
jaki port mam wskazać przy połączeniu drukarki po /wi/fi w MacOS?
2022-01-05 22:04
Kacper_Seta
adres IP oraz port drukarki należy odnaleźć w Ustawieniach drukarki fiskalnej. Jeśli nie są Państwo pewni jak takie informacje odnaleźć w drukarce, proszę skontaktować się z serwisem drukarek fiskalnych.
Pozdrawiam
Kacper
2022-01-07 09:39
Sergiej
serwis stwierdził ze podany IP oraz wprowadzony według danych serwisu port: 6666 są prawidłowe. sprawdzenie przez ping pokazuje ze komputer widzi drukarkę. Testy połączenia online wykonane na drukarce wykazują pomyślne połączenie z serwerami fiskalnymi. Wszystkie testy wykonane przy połączeniu przez WiFi.
Fiskator wciąż nie widzi drukarki...
2022-01-10 14:31
Sergiej
2022-01-10 14:35
Sergiej
Z góry dziękuję.
2022-01-10 14:41
piotr.wajs
informuje, że obsługa zer technicznych (stawek F i G została wdrożona do systemu)
Chcąc móc wydrukować taki paragon fiskalny do transakcji marża należy zdeklarować stawki podatków zer technicznych w systemie.
Wchodzimy w zakładkę Ustawienia> Ustawienia konta> Konfiguracja> Sposoby wyliczania> Obsługa zera technicznego.
Mamy do wyboru obsługę stawki F dla Towarów (produktów) i G dla usług.
lub odwrotnie G dla Towarów (produktów) i F dla usług.
Następnie na nowo tworzonym paragonie wybieramy stawkę “nie wyświetlaj”. Stawka ta nie będzie widoczna na paragonie systemowym. Odpowiednia litera stawki pojawi się na wydruku fiskalnym.
Opis merytoryczny na stronie pomocy pojawi się wkrótce.
Pozdrawiam,
Piotr
2022-04-28 09:53
Dominika
proszę o informację jak najlepiej uruchamiać fiskator. Po włączeniu aplikacji wyskakuje białe tło i nic więcej. Po wielokrotnym odświeżaniu udaje się go prawidłowo włączyć.
Problem pojawia się za każdym razem. Screen w załączeniu.
2022-07-17 10:30
jarek
dziękujemy za wiadomość. Państwa zgłoszenie jest analizowane, odpowiedź na nie będzie udzielona w innej korespondencji w zgłoszonej sprawie.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaje do dyspozycji.
2022-07-19 14:11
Łukasz
2023-01-05 11:36
jarek
zmiana nazwy wystawcy określonego na paragonie, powinno być możliwe w ustawieniach samego urządzenia fiskalnego. Jednak w tym celu konieczny jest kontakt z serwisem danego urządzenia w celu ustalenia czy dany model posiada możliwość zmiany danych wystawcy.
W funkcjach dostępnych w programie fakturownia.pl ani w module fiskator nie ma możliwości zmiany tego parametru.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaje do dyspozycji.
2023-01-05 13:31
anonim
2023-01-05 13:46
Łukasz
W programie fiskator jest dodatkowe pole tekstowe na paragonie, nie drukuje się to na paragonie, co zrobić ?
2023-01-16 11:05
lukaszs
dziękuję za wiadomość. Z jakiej drukarki Państwo korzystacie i na jakim protokole działa?
Odpowiedź proszę przesłać na adres info@fakturownia.pl
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-01-17 12:36
Mikołaj
2023-01-23 23:53
lukaszs
tak, aby fiskator działał na dwóch komputerach dla jednego konta należy wykonać następujące czynności:
Komputer A ma podłączoną drukarkę A, wiec trzeba na nim uruchomić fiskator, znaleźć port A drukarki A . Nazwać drukarkę A w fiskatorze i wpisać api token.
Token będzie ogólny, ponieważ podłączają Państwo obie drukarki do jednego konta w Fakturowni.
Następnie Komputer B ma podłączoną drukarkę B, wiec trzeba na nim uruchomić fiskator znaleźć port B drukarki B. Nazwać drukarkę B w fiskatorze i wpisać api token.
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-01-24 12:53
Michał
2023-01-30 18:45
jarek
dziękujemy za komentarz. Odnośnie opisanego w nim zgłoszenia została udzielona odpowiedź w osobnej korespondencji podając przyczynę przedłużającej się analizy .
Zgodnie z udzieloną informacją, drukarka fiskalna na przesłane żądanie nie odpowiada żadnym błędem. Powoduje to trudności z zlokalizowaniem przyczyny braku wydruku paragonu na urządzeniu .
Nasz dział programistów próbuje ustalić przyczynę takiego stanu rzeczy.
Operator prowadzący zgłoszenie jak tylko uzyska dodatkowe informacje niezwłocznie przekaże je w prowadzonej z Pana korespondencji.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaje do dyspozycji.
Pozdrawiam .
2023-02-02 17:08
Tomasz
1. Program nie uruchamia się automatycznie przy uruchamianiu komputera, a z instrukcji wynika, że powinien. Nawet ręczne wprowadzenie do rejestru autostart, uruchamia program, ale nie połączenie z drukarką, które trzeba inicjować ręcznie przyciskiem w Fiskatorze "włącz" .Jest to uciążliwe, bo trzeba wykonywać dodatkowe czynności po włączeniu komputera, a nie zawsze się o tym pamięta. Czy macie jakiś pomysł, jak poradzić sobie z tym problemem?
2. Wnioskuję po przejrzanych logach Fiskatora (Windows 11), że drukarka systematycznie (co 10 sek.) odpytuje o status drukarki. Faktycznie wejście w menu drukarki powoduje komunikat (screen: 1), co jest logiczne, gdyż drukarka jest w trybie menu. Jednak wyjście z trybu menu, już nie cofa komunikatu i nie powoduje status "ready". Jest to problematyczny przy codziennym wydruku raportu dobowego, gdzie trzeba potem WYŁACZYĆ i WŁĄCZYĆ usługę w Fiskatorze.
Dalej załącza się już komunikat (screen: 2) i wtedy znów trzeba restartować Fiskatora.
Proszę o sugestie rozwiązania tych problemów. Pozdrawiam
2023-04-12 17:13
Kacper_Seta
1. Niestety nie ma możliwości automatycznego włączenia Fiskatora po uruchomieniu komputera. Nawet jeśli program zostanie dodany do autostartu, po otworzeniu aplikacji, trzeba kliknąć "Włącz" w Fiskatorze.
2. Zgadza się, Fiskator odpytuje konto w Fakturowni, czy były zlecane wydruki fiskalne. Przy przejściu drukarki w tryb menu, występuje błąd komunikacji, przez co Fiskator rozłącza się. W takim wypadku należy ponownie włączyć Fiskator.
Pozdrawiam,
Kacper
2023-04-14 15:51
Jacek
2023-08-02 00:09
Kacper_Seta
tak, można z różnych komputerów wysyłać żądania wydruku do jednej drukarki. Drukarka może być połączona jednocześnie tylko z jednym Fiskatorem, natomiast żądanie wydruku wysyłane jest przez API - można je zlecić z dowolnego komputera, nie musi to być to urządzenie, na którym obecnie włączony jest Fiskator.
Pozdrawiam,
Kacper
2023-08-02 09:36
Sławek
2023-09-26 22:55
Kacper_Seta
obecnie nie ma możliwości wywołania raportu na drukarce z poziomu aplikacji. Jeśli taka funkcja zostanie dodana w kolejnych wersjach Fiskatora, poinformujemy Państwa.
Pozdrawiam,
Kacper
2023-09-27 10:21
Rafał
Mamy dwie firmy na jednym loginie fakturowni.
I teraz mamy pytanie czy musimy mieć fiskator i drukarkę fiskalną. Czy wystarczy sam fiskator aby drukować paragony na zwykłej drukarce czy trzeba koniecznie dokupić drukarkę fiskalną?
2023-12-05 19:22
lukaszs
moduł Fiskator przeznaczony jest do obsługi drukarek fiskalnych. Urządzenie wydrukuje paragon z dopiskiem "fiskalny". Faktury, faktury imienne, rachunki wydrukują Państwo na zwykłej drukarce.
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-12-06 08:50
Izabela
Masz zainstalowany system macOS 10.13.6. Ta aplikacja wymaga systemu macOS w wersji 10.15 lub nowszej.
2024-01-11 11:10
Kacper_Seta
jak rozumiem, taki komunikat otrzymała Pani przy próbie zainstalowania wersji 2.4.0, a nie ma Pani możliwości aktualizacji wersji OS swojego urządzenia?
Kod Fiskatora musiał zostać zaktualizowany w celu dalszego rozwoju aplikacji. Nowe moduły mogą wymagać nowszych wersji OS systemów.
W wersji 2.4.0 poza aktualizacjami kodu i poprawkami związanymi z przekazywaniem prawidłowych statusów do Fakturowni, została dodana nowa funkcja Autostartu:
https://pomoc.fakturownia.pl/153062309-Autostart-i-automatyczne-laczenie-Fiskatora-z-drukarka-fiskalna
Starsze wersje wciąż działają i można z nich korzystać. Natomiast jeśli Państwa system ma możliwość aktualizacji Fiskatora do najnowszej wersji, zalecamy aktualizację i korzystanie z najnowszej wersji.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-01-11 13:45
Bartek
2024-01-24 17:44
Kacper_Seta
dziękujemy za zgłoszenie. Windows 7 nie jest już wersją systemu wspieraną przez Microsoft, w związku z czym nie otrzymuje aktualizacji, które mogą być wymagane do działania nowych wersji aplikacji, nie tylko Fiskatora ale też innych programów.
Zachęcamy do aktualizacji swojego systemu operacyjnego, również ze względu na jego bezpieczeństwo - od 2023-01-10, Windows 7 i 8.1 nie otrzymują już aktualizacji zabezpieczeń.
Jeśli jednak nie ma możliwości aktualizacji systemu, nadal można korzystać z wcześniejszych wersji Fiskatora, które działały na danym systemie operacyjnym.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-01-25 10:07
Bartek
2024-01-25 10:42
Kacper_Seta
niestety nie jestem w stanie wskazać konkretnej daty. Będziemy stale rozwijać aplikację oraz Fakturownię o nowe funkcję, niektóre z nich nie będą dostępne w przypadku korzystania ze starszych wersji Fiskatora.
Natomiast postaramy się utrzymać kompatybilność starszych wersji aplikacji w zakresie podstawowego drukowania paragonów.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-02-12 11:49
Dawid Bedyński
2024-04-28 10:57
Kacper_Seta
po zmianie routera zapewne zmienił się adres IP, na którym działa drukarka fiskalna. Należy znaleźć w ustawieniach drukarki fiskalnej adres IP oraz Port i zaktualizować te dane w Fiskatorze w rubryce "Adres IP oraz port drukarki".
Pozdrawiam,
Kacper
2024-04-30 09:37
Anna
2024-11-12 21:37
Kacper_Seta
planujemy uruchomić usługę e-paragonów do końca tego roku. Link do e-paragonu będzie można wysłać Klientowi mailem. Początkowo w zakresie e-paragonów wspierane będą tylko drukarki obsługujące e-paragony firmy Posnet. Wsparcie dla drukarek Novitus będziemy chcieli dodać w przyszłym roku jak najszybciej, natomiast będzie to zapewne kwestia kilku miesięcy.
Więcej informacji o usłudze można znaleźć na stronie: https://paragony.pl/e-paragony. Zachęcam do wypełnienia formularza na dole strony, poinformujemy wtedy Państwa bezpośrednio drogą mailową o uruchomieniu usługi.
Pozdrawiam,
Kacper
2024-11-13 09:51
Dodaj komentarz