Filtr klienta w raportach Fakturowni – generowanie danych dla wybranego kontrahenta
Utworzono:
2016-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2025-09-24
Ostatnia aktualizacja: 2025-09-24
Liczba odwiedzin posta: 4149
W Fakturowni możesz generować raporty sprzedaży i wydatków dla konkretnego kontrahenta. Funkcja filtru klienta pozwala zawęzić raporty do wybranego NIP lub firmy, co ułatwia analizę danych i rozliczenia. W tym artykule wyjaśniamy, jak korzystać z filtra klienta, aby tworzyć dokładne raporty w Fakturowni.
W zakładce Raporty > Lista raportów dostępna jest pełna lista raportów, które możesz wygenerować na swoim koncie w oparciu o utworzone dokumenty.
W podstawowych ustawieniach możesz określić zakres dat, firmę lub dział, a także datę, po której system ma uwzględniać dane w zestawieniu. Przy generowaniu raportu dostępne są także dodatkowe opcje, takie jak sortowanie po kategorii, typie dokumentu czy kliencie. Wybierając konkretnego klienta, uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące sprzedaży, należności czy nieopłaconych faktur wyłącznie dla tego kontrahenta.
Aby wygenerować dane dla wybranego klienta:
Raporty, w których możesz skorzystać z sortowania po kliencie:
Jeśli w dodatkowych ustawieniach raportu nie jest dostępne pole Klient oznacza to, że nie ma możliwości wygenerowani raportu sortując po konkretnym kontrahencie.
Sprawdź również:
Jak znaleźć starsze / historyczne faktury na koncie, czyli filtry na liście faktur
Raporty w systemie Fakturownia
Ustawienia dotyczące raportów i statystyk konta
Procentowy udział w przychodach
Jak filtrować raporty po kliencie w Fakturowni?
W zakładce Raporty > Lista raportów dostępna jest pełna lista raportów, które możesz wygenerować na swoim koncie w oparciu o utworzone dokumenty.
W podstawowych ustawieniach możesz określić zakres dat, firmę lub dział, a także datę, po której system ma uwzględniać dane w zestawieniu. Przy generowaniu raportu dostępne są także dodatkowe opcje, takie jak sortowanie po kategorii, typie dokumentu czy kliencie. Wybierając konkretnego klienta, uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące sprzedaży, należności czy nieopłaconych faktur wyłącznie dla tego kontrahenta.
Aby wygenerować dane dla wybranego klienta:
- przejdź do zakładki Raporty > Lista raportów i z listy wybierz raport, który chcesz wygenerować (poniżej znajdziesz pełną listę raportów, które pozwalają sortować dane po kliencie),
- ustaw podstawowe parametry raportu, a następnie skorzystaj z przycisk ↓ więcej opcji, by rozwinąć dodatkowe parametry,
- w polu Klient rozpocznij wpisywanie nazwy klienta - system podpowie klientów najbardziej zbliżonych frazie, którą wpisałeś - wybierz z listy właściwego kontrahenta, dla którego chcesz wygenerować dane,
- skorzystaj z przycisku Generuj raport, by uzyskać dane zgodne z ustawionymi parametrami.
Raporty, w których możesz skorzystać z sortowania po kliencie:
- wykres Przychody i wydatki,
- wykres Przychody,
- wykres Wydatki,
- wykres Ilość sprzedaży,
- raport Wykaz przychodów w sekcji Finanse,
- raport Wykaz wydatków w sekcji Finanse,
- raport Wykaz nieopłaconych faktur w sekcji Finanse,
- raport Produkty: sprzedaż w sekcji Produkty,
- raport Produkty: zakup w sekcji Produkty.
Jeśli w dodatkowych ustawieniach raportu nie jest dostępne pole Klient oznacza to, że nie ma możliwości wygenerowani raportu sortując po konkretnym kontrahencie.
Sprawdź również:
Jak znaleźć starsze / historyczne faktury na koncie, czyli filtry na liście faktur
Raporty w systemie Fakturownia
Ustawienia dotyczące raportów i statystyk konta
Procentowy udział w przychodach
Powrót
Dodaj komentarz